SP Ledenvergadering 21 november 2017

21 november 2017

SP Ledenvergadering 21 november 2017

Foto: PixaBay

Aanstaande donderdagavond 23 november om 20:00 in Vreemde Streken, bevrijdingsstraat 38 is er een ledenvergadering.

Thee en koffie staan klaar vanaf 19:30. Met hard werken is onze afdeling klaar voor de gemeenteraadsverkiezingen. We hopen dat je er bij bent om samen met elkaar de laatste beslissingen te nemen.

We besluiten over ons verkiezingsprogramma, de lijsttrekker en de kandidatenlijst. Daarnaast voegen we 1 onderwerp bij, aan het einde van de agenda; het bespreken van het landelijke congresstuk "Voor Elkaar". Je kunt hierbij door op spnet.nl in te loggen met je ledennummer. Bel eventueel met het partijkantoor in Amersfoort mocht je je wachtwoord vergeten zijn.

Het basisstuk Verkiezingsprogramma 2018 vind je hier:

Dankzij onze discussieavond op 24 oktober hebben wij één wijzigingsvoorstel ontvangen, deze vind je hier:

In rood gemarkeerd vind je de voorgestelde wijzigingen. De stemprocedure is als volgt: we stemmen eerst over het wijzigingsvoorstel 1. Indien dat aangenomen wordt stemmen we over het gewijzigde verkiezingsprogramma 2018. Indien het niet aangenomen wordt stemmen we over het originele verkiezingsprogramma 2018.

We hopen je dan te zien en de campagne af te kunnen trappen! Opdat we maar de gemeenteraadsverkiezingen mogen winnen zodat we voor een sociaal Wageningen kunnen zorgen!