Lente in Wageningen

4 maart 2017

Lente in Wageningen

Foto: Adrianna (GL)

Zaterdag 4 maart was de SP tent weer opgezet op de Markt in Wageningen. Op deze eerste lente zaterdag van 2017 was het gezellig druk en wemelde het van de zwevende kiezers. We hebben veel gesprekken gevoerd met Wageningers en ook met niet Wageningers. Zij waren blij dat de SP wat wil gaan doen aan de verfoeide marktwerking in de zorg. De twijfelaars die het programma van de SP wel goed vinden maar bang gemaakt zijn dat het allemaal onbetaalbaar is, hebben we, in een goed gesprek, meestal kunnen overtuigen van het tegenovergestelde.

Nog maar 11 dagen te gaan tot de verkiezingen. In het hele land zijn SP activisten te vinden aan voordeuren, op markten en in debatten. We zijn verschrikkelijk druk maar het is leuk om zoveel mensen te spreken. Er komen nog belangrijke debatten aan en we willen natuurlijk zoveel mogelijk mensen die nog twijfelen overtuigen om SP te stemmen op 15 maart. We staan zaterdag 11 maart weer op de markt en doen we graag mee met het debat in de Bibliotheek in Wageningen op maandag 13 maart.

SP leden die nog geen tijd hebben gehad om actief aan de campagne bij te dragen: laat je horen op de markt, via twitter of facebook.

5 maart is Emile Roemer te gast bij Buitenhof (12.10 uur, NPO1) en ‘s avonds neemt hij deel aan het Carrédebat (21.00 uur, RTL4).

Op de foto; onze ras optimist en SP raadslid Frank Bos (foto GL)