Nieuws, februari 2018

17 februari 2018

Voetbalwedstrijd tegen de Voetbalwerkplaats

Foto: SP Wageningen

Gisteren heeft o.a. de SP gevoetbald tegen de Voetbalwerkplaats. Een geweldig initiatief waar jongeren met een beperking of psychische problemen vrijwillig onderhoudswerk verrichten en daarna een potje voetballen. Iedereen heeft genoten en het is uiteindelijk 3-5 geworden.

12 februari 2018

KORT INTERVIEW: Nr. 3 Anne Walther

Foto: SP

Anne Walther is de nummer 3 op de lijst. Voor Anne Walther is het de eerste keer dat zij op de lijst staat.

12 februari 2018

SP Wageningen: 'Provincie levert WUR campuskunstmest'

Foto: Pixabay

Het is het bestuur van de Wageningen University & Research toch maar weer gelukt. Ze hebben nog meer kunstmest gevonden om de al uit de voegen groeiende campus nog even een extra groeispurt te geven en ditmaal helpt de provincie Gelderland ook nog even een handje mee.

4 februari 2018

SP food- en filmcafé: Radio Kobani (Syrische oorlog)

Foto: SP

SP-Wageningen gaat van start met een reeks food&filmcafe's. Het zal een vertonings-ontmoetingsplek zijn met eten, documentaires en achtergrondinformatie. Aanstaande vrijdag 9 februari vertonen we de bekroonde documentaire Radio-Kobani en gaat over de gelijknamige totaal verwoeste Noord-Syrische stad die acht maanden lang werd bezet door Islamitische Staat en werd bevrijd.