Nieuws, oktober 2017

22 oktober 2017

Oversteek Kortenoord Allee

Foto: NB

Al in 2015 heeft de SP Wageningen aandacht gevraagt bij de gemeente om maatregelen te nemen betreffende de veiligheid van het oversteken  over de Kortenoord Allee van en naar de woonwijk Kortenoord. Fietsers en voetgangers zochten hun eigen manieren om de Kortenoord Allee over te steken om niet een grote omweg te hoeven maken. Dat dit niet altijd veilig gebeurde is door de SP duidelijk gemaakt aan het verantwoordelijke college. Inmiddels is het bijna 2018 en er is nog steeds niets veranderd. De illegale paden zijn ingesleten en gelukkig zijn er nog geen ongelukken gebeurd, maar het is nog steeds onveilig.

19 oktober 2017

Het SP Café was weer een succes

Foto: SP

Afgelopen avond was het weer tijd voor een SP Café. Dit keer voorbereid door bestuursvoorzitter Robin van Ee. Het onderwerp dit keer was 'De toekomst van huisvesting'.

16 oktober 2017

SP Café 19 oktober over huisvesting in Wageningen

Foto: PublicDomainPictures / PixaBay

Op donderdag 19 oktober organiseert de SP Wageningen een debatavond over de toekomst van huisvesting en het woningaanbod in Wageningen.

4 oktober 2017

SP WAGENINGEN STEUNT STAKING LERAREN BASISONDERWIJS

Foto: Pexel

Aankomende dagen zullen een aantal leraren over heel Nederland staken om meer salaris en minder werkdruk.

4 oktober 2017

Kandidaatstelling gemeenteraadsverkiezingen 2018

Foto: SP

Woensdag 21 maart 2018 vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Bij de SP zijn de voorbereidingen op dit moment aan de gang. Alle kandidaten moeten minimaal voldoen aan de door de SP vastgestelde voorwaarden. E.a. te vinden in het huishoudelijk reglement, de statuten, en de brochure “ins-en outs afdrachtregeling”.