Verkiezingsavond in Vreemde Streken

8 maart 2017

Verkiezingsavond in Vreemde Streken

Foto: SP

Woensdag 15 maart wordt een spannende dag voor Nederland. Krijgen we een nieuwe regering over links of over rechts, wordt de PVV inderdaad de grootste partij? Is het de PvdA gelukt om toch nog genoeg stemmen binnen te halen ondanks 4 jaar rechts beleid? Stemmen de Wageningers nog steeds links van het midden?

Voor de SP stemmers en sympathisanten wordt het ook spannend. Gaat het nu eindelijk eens lukken om de goede ideeën van deze partij in de praktijk te brengen? Het zou heel leuk zijn, maar misschien vallen de stembus resultaten tegen. In alle gevallen is het leuk om met elkaar de verkiezingen te volgen in een gezellig sfeertje, met een drankje en een hapje erbij.

De SP en Eetcafé Vreemde Streken (Bevrijdingsstraat 38) nodigen je van harte uit om 15 maart vanaf 21.00 uur tot  middernacht de verkiezingen en uitslagen samen te volgen. Er is een groot scherm aanwezig en we houden ook contact met het gemeentehuis om de resultaten in Wageningen op de voet te volgen. De drankjes zijn niet gratis maar er zal wel een gereduceerd tarief worden gehanteerd. Als de SP meer dan 20 zetels gaat halen weet je maar nooit wat er gebeurd.

Laat op Facebook even weten dat je komt.