Een bijzonder SP lid

29 maart 2017

Een bijzonder SP lid

Foto: SP Wageningen

Op woensdag 29 maart 2017 is zuster Agnes overleden. Zij was een bekende en bijzondere vrouw binnen de Katholieke en Protestantse kerkgemeenschap in Wageningen en binnen de SP afdeling Wageningen. Ondanks haar leeftijd en broze gezondheid was zij heel actief, zowel binnen de kerkgemeenschap als binnen de SP afdeling Wageningen. Zij is net geen 90 jaar geworden.

Tijdens de laatste twee gemeenteraadsverkiezingen was Agnes de “lijstduwer” van deze politieke partij die zij ruim 35 jaar een warm hart toedroeg. Bij belangrijke ledenvergaderingen was ze er elke keer weer bij. Zo ook bij het bespreken van het SP verkiezingsprogramma voor de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen. Ze genoot van het enthousiasme van de jeugdige SP leden die zich in zetten voor een betere wereld voor iedereen en ze heeft menige SP-er geïnspireerd om door te gaan met deze strijd.

Ondanks haar afwezigheid na vandaag zal ze in gedachten bij ons zijn als we weer een ledenvergadering hebben.

We wensen iedereen die nauw met leven van zuster Agnes was verbonden sterkte met het verwerken van het gemis.

SP Wageningen

Bijlage: